miercuri, 14 iulie 2010

a trecut ceva timp



a fost mult de lucru, dar deja se vad rezultate care ne dau energie sa continuam. acesta e doar un colt al viitoarei florarii. asa frumos o sa fie! :)

am facut si flori, multe feluri de flori. pe unele le-am pozat, pe altele nu - asadar, pe cele din urma nu vi le putem arata. v-asiguram insa, ca am primit numai felicitari pentru ele. orisicum, daca tot suntem la subiectul poze, mai vrem sa spunem ca cele de pana acum le-am cam facut noi, cu prea putin profesionalism :) de saptamana viitoare, insa, vom avea poze frumoase.

prezidiu la nunta de la Schwabenhaus - o parte din flori sunt culese chiar de catre noi, iar in fotografia de mai jos sunt globurile de la o nunta la Pensiunea Ana - decor realizat de Romance Events.

iar acestea au fost cele doua aranjamente de la intrare.
ne-am mai jucat putin si cu alte culori, pentru un botez, de data aceasta. am primit complimente, en francais...

tot intr-un decor Romance Events, la Yacht club, ne-am jucat cu niste bulgari de crizanteme si hortensii.

anca :)

si, sa nu uitam ca am lansat, la Scartz, loc lejer, prima colectie de pantofi Teatru Verde :) speram sa va placa.



mai multe poze cu pantofii, punem pe facebook.

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca am dat peste blogul vostru! Felicitari pt decoratiunile florale (Faceti echipa buna cu Flavia- Romance Events!)Succes!

    Aranjamentul floral facut la Pensiunea Ana il puteti vedea pe blogul meu:

    http://cameliaminisan.blogspot.com/2010/07/evenimente-in-aer-liber-timisoara.html#axzz0xFEg716g

    RăspundețiȘtergere